Blogprojekt 3.nap - A mi kívánságlistáink


Sziasztok!! Itt is van a Blogprojekt utolsó része mostanra..deee ebben a hónapban még jövünk egyszer karácsony után. Jééé!! Most pedig, a mi karácsonyi kívánságlistáinkat tekinthetitek meg, azaz hogyan is néz ki ez egy molynál?? Én a teljes könyves listámmal egy kicsit később érkezem, de most összeszedtem a többit is. Nézzük, mik is ezek :)


1. A nyilvánvaló: KÖNYVEK!!!!
Hát igen..nem is kell magyaráznom, mert ahogy tegnap is mondtam ezzel nem lehet egy molynál mellélőni. Már csak magamból kiindulva mondom, hogy egy igazán hosszú lista tud ilyenkor összegyűlni, hiszen sok az új megjelenés, sok a jó könyv is. Nem a teljes listát hozom, azt majd később, de azért itt van még pár könyv, ami idén vágyott:

  • Colleen Hoover: Confess -  Vallomás
  • Coolleen Hoover: Maybe Not (Maybe 1,5)
  • Frank Márton: A világ peremén
  • Böszörményi Gyula : Mindörökké élni
  • Arthur Conan Doyle: Tanulmány vörösben
  • Agatha Chrisie: Öt kismalac
  • Charlie N. Holmberg: A papírmágus
  • Sara Gruen: Vizet az elefántnak

2. A hangolódás alapkelléke: GYERTYÁK
Ezt az ajándékos bejegyzésembe nem tettem bele, mert ott már így is tele voltam ötletekkel, de egyébként enélkül szerintem nincs lányszoba, illetve karácsony se. Egy jó illatgyertya egy kellemes illattal, és ahogy este nézed a lángját és egy meleg kakaó/tea/kávé mellett olvasol, netán sorozatozol, vagy esetleg egy forró fürdőt veszel...nincs is ezeknél jobb és megnyugtatóbb program, nem igaz?? Több márka, többféle illat, bőséges választék. Az én kedvenceim egyébként az almás fahéjas, vaníliás és a Yankee Candle (a márka, akitől sosem lesz gyertyám, mert drága :D) gyertyák közül az All is Brigth (citrusos, mégis benne van ez a karácsony feelig) illetve a Child's Wish (aminek legegyszerűbben elmagyarázva tisztaság illata van :D). 

3. Az olvasás elfeledhetetlen kelléke: TEÁK
Nincs karácsony Kevin, gyertya, könyv és tea nélkül :D Tudom, kicsit hosszú a lista, de nekem ezek tényleg fontos kellékei az ünnepnek. A teák nekem kiskorom óta kedvencek, sosem elég belőlük, és az ünnepekkor a körülbelül annyit iszom belőlük, mint egész évben egyszerre. Mindig próbálok újabbnál -  újabbakat kipróbálni, legutóbb ez apukámmal történt meg (látod apu, már több cikkben is benne vagy, a végén még híres leszel itt nekem :D) Budapesten. Nemcsak egy remek ajándék lehet, de akár nagyszerű program így karácsony táján.

Remélem tetszett ez a bejegyzés is, hamarosan újra érkezünk a Blogprojekttel!!❤

Bloggerinák a Blogprojektben:
Beatrice (Molybirodalom)
Kamilla (Könyves Boldogság)
Felhő (Felhő Olvasónaplója)

Nézzetek be hozzájuk is!!! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések